Kattungebilder

De senaste inläggen har jag lagt in via mobilen, men här kommer en "kameratagen" bild på kattunge också.



Kattungen ligger på min jacka och småtittar lite. Detta är en av Fridas ungar som har fått ögon idag. Det är 2 av hennes som har fått ögon och 2 som inte fått  ögon ännu. Det är svårt att fotografera dem, för de rör sig hela tiden och piper efter mamma när jag plockar upp dem. Här ligger den lille krabaten ändå hyfsat stilla. Den kommer nog att bli supersöt när det blir lite större. Vita tassar har den och ett M i pannan.

Jag tror jag skall visa en LO jag gjort också.



Ett papper från Panduro med ett glitterlim på snöstjärnorna och ett annat glitterlim på rubriken (som fanns på papperet redan). I övrigt har jag bara använt penna i metallicblått för att skriva med. Handlar om de av-vallade snöplogskanter som var i år och även när jag var liten och gick till skolan.

Det var det för idag. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0