Bus i köket o svar till Rasmus.

Nya försök att fota buskatterna.

Greta fastnade, men blev suddig.



Papperstussen är jättekul. Nu är de ungefär lika gamla som Ferguson och Frida var när de kom till oss i fjol sommar. De bär sig likadant åt också. Bus bus bus. Full kula över köksgolvet tills dess de tappar balansen och trillar omkull. Man kan sitta långa stunder och titta på dem och jag skrattar högt för mig själv åt deras stollerier.

Rasmus hade funderingar på vad min gröna groda längst upp på sidan är.

Jo, det är räkneverk över hur många Layouter jag tänkt mig att göra i  år (en per vecka var målet, alltså 52 st) och grodan sitter där dit jag har kommit nu. Det är väl vecka 38 nu, eller hur?  (önskar, önskar, då vore det inte snö och kallt). Jag har hittat räknaren här : Tickers and tackers och jag går sedan in på den sidan och uppdaterar när jag gjort en ny, då ändrar det sig automatiskt (grodan hoppas framåt)  både här i bloggen och i mina inlägg på Scrappiz, där jag också har denna ticker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0