Tjohoo! Jag vann!

Idag har det varit lottning i Ett litet ord på ord 22 (band) och 23 (sök).

Jag hade vunnit med min LO på ordet Band. (se nedan).

Idag har jag också varit och hämtat paket i "närbutiken" 1,6 mil bort. Det var det jag beställt från Lifetimes Moments. Kul! Det var mest papper jag beställt och så lite lim som var billigt. 4 (!) brads kom med också. Små vantar i blått och rött, 2 av varje.

Idag är det inget nytt litet ord, så idag skall jag försöka att kanske städa lite i scraprummet. Det är stort behov av det. Får se hur mycket jag hinner/orkar. Måste ju kolla lite på det nya jag fått också. Men jag kan ju passa på att sortera in det där det borde vara i alla fall, så blir det inte mer som ligger och skräpar.

Trevlig kväll i regnet. Här VRÄKER det ner, marken är alldeles geggig överallt. Det är faktiskt 10 grader varmt nu i kväll. Men hellre regn än kyla och snö, för det tycker jag genuint illa om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0