Ett litet ord # 22 Band

Denna vecka var det 2 ord i Ett litet ords-utmaningarna. Det första (nr 22) är band, och  här kommer mitt bidrag:

image257

Det är återigen sonen som liten och här är han på promenad med vår hund Tanja. Vi sa aldrig Tanjas koppel utan vi kallade det Tanjas band.

Denna gång fick rubriken bli lite längre än vanligt, och fy 17 vad jag pillade med de små bokstäverna. Jag skar ut med Robban, men med för dåligt tryck så det skar inte helt igenom. Papperet jag använde var en spillbit, så jag kunde inte göra om heller. Därför ser en del av bokstäverna lite snea och vinda ut (de ÄR det), men vi säger väl att det skall vara så, eller...

Det blänker väldigt på det nedre fotot, blir ju så när man skall fota mitt i natten, hann inte i morse. Men på den bilden ser han ganska förtvivlad ut när Tanja drar iväg åt sitt eget håll.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fräck den blev med de olika papperen.

2007-12-04 @ 16:53:53
URL: http://jeanfredrik.blogg.se
Postat av: madeleine

vilken härlig LO! det verkar som om blogger har ändrat lite, antingen har man google/blogger och då visas din bloggadress eller så syns bara ditt namn. inga fel, inget konstigt.

2007-12-04 @ 18:44:14
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: Emma

hej du har då tur som vinner

2007-12-06 @ 10:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0