Härlig söndag ute med våra busfrön.

Idag har jag varit ute mesta delen av dagen. Har ju varit en härlig dag med sol nästa hela dagen. Bara en liten regnskur på förmiddagen. Jag hade med mig våra små busar. Försök fotografera två virvelvindar. Det är INTE lätt, men jag har några bilder jag kan visa i alla fall. Jisses vad de växer de små liven.

image166

Här är de i lektagen alldeles framför verandan. De konstiga strecken ovanför dem är solen som silar ner genom verandagolvet.

image167

Jag lyckades lura ut Fergusson på en liten promenad. Men han var väldigt avvaktande och snart tillbaka vid verandan igen.

image168

Frida vågar sig ut och lukta på blommor, men längre än så gick hon inte till att börja med.

image170

Här ligger Fergusson på plattorna en bit från mig och ca 3 meter från verandan. Frida gör om och om igen ruscher ner till honom och tillbaka upp på verandan igen. ETT suddigt foto lyckades jag få med henne på. Det gick undan värre.

image171

Jag gick in och hämtade telefonen och när jag kom ut igen hade de gått och lagt sig i solstolen. Jag lyfte upp dem i knät och sedan låg de där och sov en bra stund. Men mina ben somnade också så jag fick bära in dem efter ett tag.

Kommentarer
Postat av: Ann-louice

Så underbart söta kattungar du har....önskar att jag hade en!
Kramiz Ann-louice

2007-08-26 @ 21:17:48
Postat av: Jeanette

Så gulliga de är.......
Ska visa RAsmus när han kommer hem.

2007-08-27 @ 12:09:58
Postat av: Lena(lenalandis)

Vilka gullungar! Tråkigt att man är allergisk mot katt ! En grå katt med vitt bröst som hette Mojje hade jag och Annika i tonåren.
Tack för kaffet idag och snälla kommentarer i bloggen!

2007-08-27 @ 21:48:30
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: A-L

Så söta katter,jätte fina foton!
Kramiz

2007-08-28 @ 18:57:56
URL: http://Alleswe.bloggagratis.se
Postat av: Annika

Ja, de är verkligen jättesöta de små liven!

2007-08-28 @ 21:37:52
URL: http://annjo3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0