Ett julkort i veckan # 4

Jag tänkte hoppa på utmaningen att göra ett julkot i veckan.

Jag försökte i fjol, men kom inte mer än halvvägs och det blev väl inte så många julkort gjorda under sommaren. Jag har missat de 3 första veckorna, men hittade denna bloggen i helgen och nu tänker jag hoppa på de utmaningarna som kommer upp här. Ibland är det lättare att göra något utifrån en utmaning i stället för att bara sätta sig ner och göra ett alster rätt upp och ner.

Här är bloggen Ett julkort i veckan.

Vecka 4 skulle man göra ett julkort med en eller flera tomtar på, eftersom det i veckan är en månad sedan det var jul.

Såhär blev mitt bidrag:



Nu får vi se hur många julkort jag får ihop i år. Förhoppningsvis slipper jag sitta i slutet av året och i sista stund och tillverka julkort så ögonen blöder.

Kommentarer
Postat av: Carina

Kul att du ville vara med i utlottningen och att du hittade till mig.

Jättefint kort du gjort. Jag ska sätta mig och göra mitt, för denna veckan nu. Kram

2012-01-24 @ 10:51:43
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0