Valboscrapparna

Ikväll (hmm, igår blev det visst) har vi haft träff med Valboscrapparna. Vi gjorde korsettväskor och hade väldigt trevligt med många skratt (och en del svordomar kom visst också).

Det var bara en väska som blev helt klar, vi andra hann inte med att dekorera våra, men de blir säkert klara vilken dag som helst. Vi började kl 18 prick och var alltså inte klara till kl 21 och då hade vi inte tagit någon paus annat än svalt en snabb kopp kaffe. Det var ett intensivt klippande, klistrande, frågande, svärande och framför allt skrattande under dessa 3 timmar.

Så snart min väska (den tredje) är klar kommer jag att visa den här och även på vår blogg Valboscrapp.blogg.se. De andra väskorna kommer nog upp där också snart, så är du intresserad av hur de blev, så kolla in där.

Nästa gång skall vi altra något. Dvs dekorera en ask eller liknande med papper och andra dekorationer. Det skall bli spännande, för där är det ingen som gått kurs och riktigt vet hur man skall göra tror jag. Men vi får väl testa oss fram.

Nä, nu får jag försöka somna om det går, för i morgon skall jag till sjukgymnast och då kan jag inte vara alltför trött.

Tills vi hörs....

scrappa lugnt och/eller sov gott.

Kommentarer
Postat av: Carina

Låter som ni haft en kul träff. Kram

2012-02-29 @ 20:02:51
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0