Glad Påsk

Nu är det påsk och det fina vädret som var för ett par veckor sedan har försvunnit och ersatts med snö. Igår blåste det på tvären och la sig snö på marken. Bläääh!

Idag har den dock försvunnit igen (låt det vara så, snälla) men det är kallt ute och blåser iskall nordanvind.

Efter turen till Blåkulla i torsdags så har Hedvig koll på kvasten efter hemkomsten. Tuppen blev väl så rädd efter flygturen på kvasten så han inte vågar släppa taget om den.



Efter att ha varit sjukskriven nu i över två månader så skall jag börja jobba i nästa vecka, men bara 25 % till att börja med och då heldagar. Sedan skall jag även äntligen komma igång med sjukgymnastik i bassängen. Hoppas att detta kommer att fungera nu, både jobb och gymnastik.

Jag får väl visa upp några LO:er jag gjort också:



Jag har använt Qk Jacqueline och Qk Banana Split (med) till rubriken. Bilderna är från 1983 så de är ju inte direkt purfärska.

Vi tar väl en till när jag ändå håller på. Här är bilderna ännu äldre från sonens första jul 1981. Han ligger så fint i farmors famn.



 

Lite detaljer i närbild.

Sådär, nu skall jag gå och äta lite påskmat tillsammans med make och son, som är här och håller på att göra i ordning racebussen inför sommarens tävlingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0