Liggande Layouter...

... som jag inte har visat tidigare hade jag visst också ett gäng när jag kollat igenom bilderna på datorn.

Så det är väl lika bra att jag visar några av dem också då:



Detta är en dubbel om när jag hade tagit kattungen fram till altanen, men mamma och mormor inte tyckte att den skulle vara ute, utan de tog med den tillbaka till lådan i pannrummet igen. Storasyster Hedvig tittar på.



Första sidan som jag gjorde klar efter den andra...



...som jag gjorde på vänerträffen tidigt i våras.
   

Och så lite bilder på några detaljer.



En layout om mina kära svärföräldrar i sitt kök (som numera är vårt kök efter renovering och ombyggnad för 20 år sedan) bilden är tagen för ungefär 30 år sedan. Oj, jisses vad tiden går när man tänker efter.



Detalj av bladrankan runt fotot.

Hå och hej, med farbror Frej
nu har jag visat nya saker flera gånger denna vecka. Och vem vet, kanske har jag mer på lut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0