Fler layouter och ett par kort

Jovisst serru...

Med den nya datorn har det blivit SÅ mycket lättare att redigera bilderna när det inte tar sju evigheter att öppna en fil.

Jag har i helgen suttit och reidigerat bilder från och  med augusti i fjol, så jag ligger liite efter om man säger så. Jag som alltid brukade redigera och välja ut vilka bilder som skulle framkalls direkt när jag laddade dem ur kameran förut. Men nu så fick jag iväg en laddning för framkallning också, så nu har jag snart lite nya bilder att scrappa. Men, det blev MYCKET bilder på katter, så vi får väl se om jag orkar scrappa alla eller om jag sätter in dem i album rätt upp och ner bara.

Men nu lite fler LO:er som jag också hittade på hårddisken.



Denna har jag tänkt skall sitta i början på vårt bröllops-album. På tiden att göra något åt det kanske. Eler göra om rättare sagt. Jag gjorde faktiskt ett album då strax efteråt, men nu vill jag ju göra om det på ett mer scrappat sätt.

 

I grunden är det ett papper som jag skrivit rubrik och satt lite dekorationer på. Och så har jag haft på extra 3D-lack lite här och där.

Då under 1979 var vi inte mindre än 4 som gifte oss i släkten. Vi var med som vittnen när min moster gifte sig, och jag har gjort en ny sida med deras bröllop också.





Här har jag använt papper från Creativ Club. De papperen är ju vikta en bit från mitten, men det har jag gömt med en bit papper under de nedre fotona. Samma papper som jag använder som fotomatta till det övre fotot.

Så hittade jag ett kort som jag gjorde till en arbetskamrat som fyllde i våras.




Blev bara bild på framsidan. Att hon kör MC går inte att missförstå eller......

Ytterligare en arbetskamrat som heter Lena till fyllde 40 ett tag senare. Även hon fick ett kort.



  

Insidan innan jag skrivit i namnen och en detaljbild. Gliltterlim, 3D-lack och bling-Bazzill.

Och så en arbetskamrat till som fyllde 40. Många 71or hos oss.   :-)





Detalj av blommor och 3D-lack på bokstäverna. Insidan nästan likadan som det förra.

Och så ytterligare en 40-åring på jobbet.



 

Här blev det namnet i silver och i övrigt rosa igen.

Sådär det får vara bra för idag. 40-åringarna har tagit slut för år(tror jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0