Lite gamla kort och annat.

Idag skall jag visa lite av det jag gjorde i våras/somras.

Först ett par kort som mamma beställt för att gratulera några 70-åringar (2 dansanta herrar).





I båda insidorna har jag använt en kombination av 2 st stämplar som passade väldigt bra ihop:

 

De små bilderna är klickbara.

Jag har även gjort placeringskort till en studentfest, här är några av dem:



Den lilla flaggan är av trä och målad på båda sidorna.

Ett par kort gjorde jag åt henne också:





  

Fjärilen stämplade jag på blå cardstock, embossade och klippte ut. Mycket embossat blev det på dessa kort.




Ett julkort gjorde jag då också, och nu har jag faktiskt kommit lite längre i julkortsverkstan, men det fattas en hel del ännu.



Pepparkakspar från hÄnglar & stÄnglar.

Insidan:


Stämpel från Panduro.

Idag har jag varit hemma från jobbet. Har inte mått bra, men är lite bättre nu. I morgon blir det tandläkaren, jag har bitit bort en bit på en tand (igen, vet inte för vilken gång i ordningen denna tand krackelerar).

Slut för idag. Tack för idag.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad är de för en fjäril på Nives kort???

2011-11-07 @ 09:34:32
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0