Julkorten fortsätter

Jag fortsätter att visa lite julkort. Nu blir det några till som jag har gjort med färdiga bilder från ett ark från Reprint. Praktiskt när man inte har lust att måla stämplade motiv.



Har chalkat kanter och blomman kommer från en slaktad ljusmanchett. På tagen har jag lagt på 3D-lack och lite glitterlim.



Insidans stämplar har jag embossat.



Här har tomtens skägg fått pearlmaker på sig. 3D-lack lite här och var och så glitterlim på granen. Blommorna här kommer från Prima och bladen har jag stansat ut med en punch som både stansar och embossar på samma gång. God Jul-stämpeln är embossad.



Även insidans stämplar är embossade.

Nu har jag bloggat flera dagar i rad. Duktig jag är  :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0