Söndag 29 maj 2011

Jisses så fort denna månad har gått. Den är ju nästan slut redan. Bara 2 dagar kvar.

Idag tänkte jag visa ytterligare ett kort.

Detta fick en arbetskamrat som fyllde 60 år:



Hon gillar blommor och båtar. Båtar fick jag inte till, men jag vet även att hon är en riktig baderska, så en badtjej fick det bli som står bland blommorna. Namn och ålder är utstansat i glitterpapper.



Liten detalj på blomman som kommer från en dekorationsblomma. Jag har haft på glitterlim (såklart) och en silverglänsande brad i mitten. En bit pärlfloss avslutar det hela.

Detta är vad jag har att visa för tillfället. Finns med, men det ligger kvar i kameran. Sedan har jag gjort nästan 40sidor i mitt Cypernalbum, men de kommer jag nog inte att visa alla, kanske kan det blir några sidor som kommer här så småningom. De är ju inte direkt så genomarbetade, utan jag vill bara få dem "albumiserade" med lite extra piff.

Clean and simple, very simple.

Och nu skall jag återvända till det albumet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0