Gjort nog för i år?

Jag ser nu att jag gjort 53 LO-sidor som jag satt som mål för året. Får nog ändra målet lite då. Halva året har ju inte riktigt gått ännu. Jag vågar mig på att höja till 2 LO i veckan i genomsnitt. Under förutsättning att jag fortsätter med mitt resealbum, skall nog detta gå bra att klara av.

Såhär såg räknaren ut idag innan jag ändrat målet:





Och bara för det så får jag väl visa en LO jag har gjort under året också.



Ser ni vad modig jag har varit! Jag har använt ett papper från Maja Design från serien Skolstart. Papperet heter Första dagen. Men jag har inte klippt i det, bara satt på foton och lite dekorationer. Perfekt klart att skriva texten på färdiga rader på ena sidan.




Jag har bara fyllt i texten som stod på papperet med en brun penna och så lagt på 3D-lack. Tom rubriken var klar för fotona på sonens första skoldag.



En liten dekoration har jag lagt till. En slända (dimensional stickers) från Cloud9 Design.



Ett papper till från Maja Design från samma serie: Skolstart. Papperet heter Schema.

Här har jag använt schemarutan för att fylla i skola, kommun och läsår.  Längst upp till höger har jag bara skrivit i årtalet, allt det andra var redan på papperet. Praktiskt och snabbt alltså. Synd man inte har fler barn som börjat skolan. Jag har fler papper kvar. Min egen skolstart är också redan scrappad.

Nä, nu är det dags att sova igen snart. Skall bara........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0