Ledig igen i några dagar.

Nu har jag jobbat i två dagar. Precis lagom långa arbetsveckor. Sedan har jag tagit 2 dagar semester och så är det ju en röd dag mitt i också.

Jag tänkte visa några alster från förra året. Även om julen har passerat så får det bli ett julkort till att börja med.



Snöflingorna sitter på en riktigt stor stämpel från ett norskt företag (stempelgledje??). De är klarembossade och stämplade med VersaMark-dyna.

Detta kort gjorde jag på en utmaning på träff i Uddevalla i slutet av augusti. Man fick skapa av det som fanns i en påse. Jag använde nyinköpta stämplar och nyinköpt stans från Martha Stewart. Även större fjärils-stans från MS som jag redan hade. Alla utstansade fjärilsvingar är det glitterlim på (såklart) och de stämplade fjärilarna är embossade och målade med skimrande pennor.



Ur en annan vinkel.



Jag gjorde även en LO-utmaning på träffen,  Man skulle göra en LO i valfri storlek och med valfria papper, använda dekorationspaketet från Creativica. SÅ många som man vill, allt måste inte vara med men ekorationerna ska synas. I botten enn nyinköpt reapapper från KaiserCraft, rubriken i Quickutz  Rainbow som jag tyckte passade vattentemat. Slangen med munstycke och vattendroppar är klippta på fri hand ur Bazzill Basics Cardstock. En stämplad buske med nyinköpt stämpel och så ett helt gäng med dekorationer från påsen. Jag har lagt till ett par halvpärlor i mitten av blommorna.



LOn föreställer sonen cirka ett och ett halvt år gammal när han stod hos grannen och sprutade vatten så han var blöt från topp till tå.

Nu skall vi se om jag kan gå och sätta mig och göra lite LO:er så jag uppfyller året mål som jag satte till 52 st igen. En i veckan känns som överkomligt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0