TIsdag 26 april 2011

Äsch! Jag gör väl ett inlägg idag också.

Försöker komma ikapp med att visa mina alster.

Hade ju en plan att göra ett julkort i veckan, men det är sorligt eftersatt. Något har det i alla fall blivit. Som detta.



Jag testade att lägga UTEE på en blomma och smälta det. Blev väl sådär!!




En LO om gubbens första bil. En ljusblå Volvo Amazon.



En del spillpapper har använts här också. Gillar att det tar på dem, även om det inte syns i lådan.

Har lyxat till det med strass i rubriken.   :-)



Ok, ett julkort till:



Och ett kort jag hjälpte svärdottern att göra när hon skulle få besök av släktingar, hon inte träffat, för första gången.



Avslutar med ett kort jag gjort till en arbetskamrat som fyllt 40 år.



Hon har en liten söt hund som behöver promenader i ur och skur.



Har använt ett skimrande papper till att stansa ut texten ur.

Sådär det var dagens bidrag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0