Händer inte mycket här.

Men nu skall jag i alla fall visa ett kort jag gjorde för ett litet tag sedan.



Ett tackkort där jag använt Martha Stewart stansar, stämplar som jag embossat och Quickutz alfabet.

Nedan detalj på den stämplade sländan, som jag först stämplade direkt på kortet och sedan en gång till på ett vitt ark där jag klippte ut den och klistrade på kroppen, men vikte upp vingarna. Den är embossad med rosa glitterembossing.



På insidan stämplade jag en liten katt med VersaMark-dyna som jag sedan clear-embossade. Lite svårt att ta bild på, men den kan i alla fall anas i högra nedre hörnet.



Ja, det var lite från mig. Jag skall försöka att visa lite mer jag har gjort, men kameran vill inte riktigt samarbeta med mig fortfarande och släppa ifrån sig bilderna. Och så är det ju tiden också. Var i all sin dar tar den vägen??

Nästa helg är det marknad i vårt närmaste samhälle. Kanske skall jag gå på den, den är lagom stor, man går över hela på en kvart om man inte stannar till och köper nåt. Men det brukar vara känt folk där, så det kan vara värt att åka dit i alla fall.

Sedan helgen därpå är det inte mindre än 2 mässor som jag vill gå på. Både i Partille och i Karlstad. Båda är både på lördag och på söndag, så visst skulle det gå, men hur kommer man att vara på jobbet veckan efter då, när man är helt slut när man bara varit ledig under helgen. Det är slitigt att jobba så långt bort hemifrån så man skall behöva sitta 2 timmar i bil varje dag. Ingen energi kvar alls till hemmet och egna intressen.

Nä, nu är det sängdags om jag skall orka upp och slita i morgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0