Inte bara kattunger, lite kort också.

Nu har det varit mycket kattungar ett tag så här kommer lite scrappat också.

Först ut ett kort till bra-att-ha-högen:



Eller om det blir till brorsonen som tar studenten i vår. Majapapper med mössorna, hÄngel-student och Qk alfabet till texten. Några Primablommor och Retro blomma utstansad, liksom några löv, en blingsten och en brad. Till ovalen under killen har jag använt spellbinders-die.



På insidan har jag änvänt hÄnglstämplar också.

Sedan har jag gjort ett annat bra-att-ha-kort av lite papper som låg kvar sedan påskkortet på träffen (det mönstrade). Jag har också använt en dörr som jag stansat ut med Quickutz. Några utstansade blommor med retrostansen även här, utstansade löv och hjärtan har jag också satt på. Och så en fjäril utstansad med Martha Stewart-stans och sedan glitterlim på den.



När man öppnar luckorna har jag satt i en nallestämpel (som också fått en myra stämplad på sig.)



Inuti bara en vanlig Grattis-stämpel.



Jag har också gjort ett kort till vaktmästaren som hjälpt oss att sätta fram borden och stolarna när vi är i bygdegården och scrappar.



hÄnglastämpel, fjäril, Quickutz alfabet och blommor med glitter utklippta från ett DCWV-ark.



Insidan med en Clearstamp från MLI eller vad de heter. Stämplad med Versa Marc och embossad med blått pulver.

Ja, det var det. Det kan hända att det dyker upp fler kattungefoton i helgen också, men det beror på om datorn vill samarbeta. Photoshop gör inte riktigt som jag vill.

Kommentarer
Postat av: Jeanette F

Å vilka gulliga kort.

2010-05-17 @ 17:00:03
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0