Ett bra tag sedan nu.

Livet rullar på i en faslig fart med kattungar som bara växer och växer och som busar runt som små torpeder.

Jag har en del bilder på dem, men de är inte uttagna ur kameran än, så det får jag visa en annan dag.

Nu skall jag visa något jag har pysslat med i stället.



En LO om sonens bilvård när han hade sin första bil.

Jag har använt några fina knappar. Den större har en mönster med Playboy-kanin, lite för att matcha märket han hade i grillen. Hjärtana är av ett filtband och i hörnen på fotomattorna har jag satt gröna halvpärlor i akryl.

Några kort som hamnat i bra-att-ha-högen:



Här har jag använt min nya Marta Stewart-stans runt kanten och även fjärilen, som är överströdd med glitterlim. Stämpeln kommer från hÄnglar & stÄnglar.



Insidan där jag har använt härnstämpel i Versa Mark och en stämpel från Slöjd-detaljer med Hjärtliga gratulationer som jag har embossat. Oj, vad suddig den bilden var.



Nästa kort är  det en massa hÄngla-stämplar på, Killen, solrosorna och plantorna. I mitten på solrosorna har jag strött lite glittrig sammet i brunt ovanpå lim. Även här har jag använt fjärilsstansen och glitterlim på den.


Och insidan har en likadan embossad stämpel som det förra kortet.



Ett kort som jag gav till två av mina arbetskamrater som förlovat sig (med varandra). hÄngla-stämpel igen och Marta Stewart-stansen. Det blir så fint med den. Även här embossad Gratulationsstämpel.



Ytterligare en hÄngla-stämpel. Och den sitter på en "matta" utstansad med Spellbinders-die. 2 akryldroppar i kanterna på den och alfabetet är Quickutz Chandelier.



Insidan med guldembossad Grattis-stämpel från Panduro.

Det var allt från mig idag. Hoppas jag inte dröjer lika länge till nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0