Är det vår snart?

Nä inte riktigt, riktigt än. Medeltemperaturen har inte varit över 0 i en vecka ännu, som det måste vara för att räknas som riktig vår, men vi är på god väg i alla fall. Idag har det regnat så det tar nog lite mer på snön. Jag brukar inte vara över sig förtjust i regn, men om den gör att snön minskar får det gärna regna lite till.

Annars så har jag fått en fruktansvärd irriterande hosta. Jag hostar så det svartnar för ögonen på mig. Konstig förkylning detta, jag brukar ju annars alltid bli snuvig i stället.

Nu skall jag, i stället för att gnälla, visa några LOer som är gjorda för cirka en månad sedan.



Det är en bild på min morfars mor med sitt barnbarns barnbarn. Bilden är från 1976, så det är ju ett tag sedan.

Nästa LO däremot har ett färskt foto. Min cykel blev kvar ute när den första snön kom och sedan kom det ju mer och mer snö. Så där stod den i drivan (och står fortfarande kvar, men nu har mer av den töat fram.)



Jag har använt ett cardstock med glitterprickar över hela arket. Dessutom har jag stansat ut snöflingor med glitter. Rubriken är också utstansad i glitterpapper som syns bättre nedan.



Ja, det var det jag hade att visa idag. Snart skall jag visa lite av det vi gjorde på kryssningen också, men jag får dra ut på det lite, så jag kan göra flera inlägg här.

Kommentarer
Postat av: gill arvidsson

hej!

mycket fina LO

nu måste du skynda dig att krya på dig, ses på lördag

gill

2010-03-24 @ 15:42:15
URL: http://gillsan1.bloggplatsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0