Kort i långa banor

Nu är flera av de kort jag gjort överlämnade så här kommer en kavalkad:



Beställningskort till arbetskamrat.



Detta är till samma arbetskamrat.

Sedan hade vi en arbetskamrat som fyllde 50 år. Han fick detta kort:



Jag gjorde ett kort till en studenttjej, utifall det skulle behövas eller att ha i lager:



Här jag jag stansat ut årtal också, men det la jag bredvid för kommande behov. Det hamnade i högen, för nu är ju studentavslutningarna klara för i år.

Nästa är ett julkort som gjordes till bra-att-ha-högen:



Pepparkakspar från hÄnglar och insidan blev såhär:



Ett till kort till bra-att-ha-högen:



Nästa är ett kort som mamma gav till min brorson:



Och detta gav vi honom:



Insidan blev såhär:



Paketet han fick dekorerade jag lite också:



Oj, det blev visst en bild på lilla Hedvig. Hon är inte så lite nyfiken den katten.

Såhär blev paket, kort och blomma:



Ytterligare en arbetskamrat har fyllt 50 år, han fick detta kort:



Jag gillar stämpeln från Stämpelboden med texten "Inte gammal..." Undrar om Vilda Stamps har den nu? Ähh, spelar roll, jag har den ju.

Ja, det får räcka för denna gång, jag har fler, men de måste fotograferas först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0