Påsken är över och jobbveckan har börjat.

Nu kommer jag tillbaka idag igen. Tänkte jag skulle komma ikapp lite med att visa något av det jag har gjort. Denna LO är en månad gammal ungefär. Jag hittade papper med John Deere mönster på när jag var på mässan i Karlstad. Eftersom det står en sån traktor hemma på gården och jag såklart hade foton på den, så fick det bli en LO om traktorn med lite traktorfakta till. Märket i mitten nertill är ett foto som jag tagit i närbild i fronten på traktorn. Uppe i rubriken sitter en liten brad i form av en hjort eller ren eller vad det kan vara, även om den springer "åt fel håll" så tyckte jag den passade bra här. Eftersom traktorn är grön med gul rand över huven och gula fälgar, så blev hela LO:n i de färgerna.




Sedan skall ni få se vad jag gjorde till mässan i Borås. Man skulle lämna in en (eller flera) fjäril/ar i Kortmakarens monter för att få en lott i deras lotteri. På morgonen innan vi åkte satte jag mig och gjorde denna:



Jag vann inte på den lotten, men vi fick också göra en utpunchad blomma i en "make and take". Med denna blomma fick man också en lott. Och vid lottdragningen, som jag kom rusande till i sista stund, så vann jag en fin vinst. De ropade upp nummer 80 och jag hade inte ens rullat upp min lott och när jag gjorde det så hade jag vunnit. Detta:



Den gulbruna blomman nertill i mitten är den vi gjorde och ovanför den ligger lotten jag vann på. Ingen dålig vinst jag fick!

Nu skall jag kolla lite på TV innan det är dags för sängen igen. Jag var supertrött i morse när jag åkte till jobbet så jag behöver nog lite mer sömn i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0