ATC:er

Idag skall jag visa några ATC:er eftersom jag har varit med i 2 swappar på Scrappiz.  (Swapp = byte)

Det var 2 swappar samtidigt för ett tag sedan.

Först klar var jag med ATC tema Hello Kitty. 9 st gjorde jag:



En såg ut så här lite närmare:



Sedan gjorde jag 9 st ATC tema kaffe.



Jag har stämplat och embossat i 3 olika färger på 3 olika modeller. Därför blev ingen helt lik den andra.

Jag gjorde också ett ATC-kort som tack för swappvärdinnan:



Nallestämpeln kommer från Lisa Andersson.

Nu är det äntligen fredag och lediga dagar igen. Jag har varit otroligt trött hela veckan så det skall bli skönt att få vila lite och sova ut kanske om det går. Kroppen värker också så jag tror jag blir stollig. Känns som det kryper i både armar, rygg och ben, mest i benen. Hoppas det ger sig det också med lite vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0