Vintagekursen på Creativica

Ja, för 2 veckor var ju Jessica, Jeanette och jag på kurs med Marie hos Karin i Uddevalla.

Här kommer resultatet från kursen.



Jag blev riktigt nöjd med hur den blev. Jag la till swirlen i nedre vänstra hörnet och 3 pearlmakerdroppar i övre vänstra hörnet när jag kom hem. Desstutom la jag till lite 3D-lack på hjärtat på papperet strax till höger om swirlen.

Sedan under veckan efter så var jag fortfarande inspirerad efter kursen. Jag har en härlig och go arbetskamrat som jag pga omorganisation inte ser så ofta, men vi har kontakt ändå via chatt ibland. Hon blev opererad i höften (eller var det knät) och behövde lite uppmuntran. Jag gjorde detta kort till henne.


Framsidan med den söta nallen som jag köpt från Motivet i Kanada.


Insidan med stämplar från Stämpelboden.



Och så baksidan där jag satte en liten skadad kyckling.

Ja det var det jag tänker bjuda på idag.

I morgon bär det av till Partille och mässan där. Trodde jag skulle få åka helt själv, men nu har det blivit så att vi åker i alla fall 4 från Valboscrapparna, plus kanske ytterligare en tjej. Skall bli jättekul. Jag har tittat igenom mina Quickutz-dies och det jag behöver köpa nu är fickor att sätta in dem i. Kanske en pärm behövs också. Jag har gått igenom lite färger och skrivit upp (+stämplat/droppat/målat) de färger och annat jag redan har, detta för att undvika dubbelköp. Sedan får vi se vad som bjuds i hyllorna hos utställarna. Det lär nog slinka ner lite mer scrapmaterial misstänker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0