Är det höst nu?

September - höstmånad!  Isch vad fort denna sommar har gått. Jag tycker inte det var länge sen som det blev ljusare om kvällarna och nu är det ju mörkt allt tidigare igen.

Fast idag har det ju varit riktigt sommarvarmt. Synd att man jobbar inomhus så man inte kunnat njuta av det bara. Men jag kände ju när jag kom ut från jobbet vid 17-tiden att det var riktigt härlig temperatur. Och bilen var RIKTIGT varm. Gott med AC då. Men tyvärr är det ju inte mycket kvar av kvällen när man kommer hem kl 18 och skall ha i sig lite mat. Då blir klockan lätt 19 och det är inte riktigt lika gott längre. Doggen börjar komma och man märker att solen håller på att fundera på läggdags.

Så i stället tänkte jag sätta mig i scraprummet en stund, men hamnade snart vid TV:n och ett sammandrag av sommarens Rahpsody in Rock med Robert Wells & Co. Härlig musik!!

Visar i stället en LO jag gjorde för snart en månad sedan som jag inte har visat, så här kommer den:



Hittade bland mammas och pappas digitala bilder (som jag backupat åt dem) ett foto från 3 februari 2008. Egentligen inget särskilt alls med denna bild. Det är mamma som tagit en vardagsbild på pappa och min son som spontant är och hälsar på sin mormor och morfar som han ofta brukade göra. Det som gjorde bilden viktig att scrappa är att jag upptäckte att den är tagen på dagen ett år innan pappa så hastigt gick bort. Så detta är ytterligare en terapiscrappning för mig. Det har ju blivit några stycken på det dryga halvår som gått och jag kommer nog att göra flera.

Den lilarutiga bakgrunden som skymtar runt flera av mina LO:er och kort, det är dynan på min kontorsstol om någon skulle undra. Bra plats att fota på.  :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0