Halloween firar vi

...inte.

Men det är många ljus tända på "vår" kyrkogård som ligger helt nära oss.

Jag har ägnat dagen åt att scrappa faktiskt. Dock blev det för sent att fota innan ljuset försvann.

Men jag har några alster sedan tidigare som jag inte har visat ännu.

Först ut en sida om mina Rhododendron jag hade vid vårt förra hus:



Bilderna är inscannade, men från början tagna med min analoga systemkamera. Alla tyg- och pappersblommar samt rubriken är chalkade. Chalkarna är verkligen framplockade nu, används flitigt.



Det blev ett kort också av lite framplockade kvarblivna prima-blommor några spillbitar och en färdigmålad hÄngla som passade i färgen. Jag har haft krackeleringslim på Grattis-skylten. Man kan lätt bli beroende av det har jag märkt.

Denna vecka har jag gjort 6 LOer faktiskt och dessutom ett kort. Det var länge sedan jag var så produktiv. Men det är kanske inspiration från mässorna som gjort verkan. Det jag gjort får  jag visa en annan dag, nu skall jag kolla inspelat avsnitt av Dansbandskampen, då vi såg på Körslaget i direktsändning. Varför skall det sändas 2 sådana program samtidigt kan man ju undra.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Å du va fin LO me blommorna.

2009-11-02 @ 20:59:08
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0