Nya hÄnglar på väg hem till mig. + altrat, julkort och babykort.



Nya hÄnglar släpptes på måndag och nu är de på väg hem till mig.

Det är de ovanstående och några till nya som släppts.

Idag har jag gjort en tändsticksask till Stämpelsnacks tävling.

Den blev såhär:



Ett julkort har det blivit till också, lätt och enkelt.



Gillar denna stämpel. Den köpte jag på Pysselakuten i vintras efter jul när det var rea, så den är invigd nu i förra veckan.

Och så ett kort till en tjej på jobbet som fått en liten flicka.



 

Såja, det var dagens alster. Nu gäller sängen och i morgon måste jag sätta mig och göra i ordning tävlingskiten vi skall ha på träffen på söndag. 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Sedär ja..kortet blev ju jättegulligt till Siri.

Tomten på tändsticksasken va ju bara sååååååååååå fin. Vill åxå ha ;o)

2009-11-26 @ 18:49:46
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0