Sonen har namnsdag...

... och han var här, men jag glömde att gratulera, fast jag sett det i almenackan hela veckan. Är man på väg att bli senil eller?

I alla fall, jag har legat lite lågt med skapandet ett tag. Har gjort en dubbel-LO de senaste 2 veckorna, det är allt.

Ett annat projekt tar en del tid i stället. Jag håller nämligen på att flytta ut ur huset allt som har med Oriflame att göra, och det är en del när man hållt på i över 25 år. Det är spritt över hela huset i princip och nu skall det ut i ett av uthuset som min snälle make gjort i ordning och inrett så fint. Därute håller jag sedan på och sorterar in allt i lådor och plastbackar så att det skall gå att hitta vad jag har för prylar. Det tar sin lilla tid ska jag säga, eftersom jag samtidigt vill kolla över så det inte finns förstörda saker som skall slängas när jag ändå rör igenom allt.

Så scrapalster får vänta lite tills det blir ljust för fotografering när jag är hemma. Är ju borta så länge på dagarna att mörkret faller snabbt när jag kommit hem.

Vill bara påminna om att nästa lördag den 28 mars kl 10-18, har vi scrap-träff i Högsäters bio (bygdegård). Den som vill komma kan höra av sig till mig.

Ha dä!

Kommentarer
Postat av: missFBK/Catarina

Hej! Jag skrev i Jeanettes blogg att jag ville med men har inte fått bekräftelse på det, att jag får plats vill säga. Så jag hojtar här och skicker ett litet sms med =) Kram!!!

2009-03-23 @ 15:56:20
URL: http://scraptivarina.blogg.se/
Postat av: lenalandis

Tack för din omtanke!

Lena

2009-03-23 @ 18:51:50
URL: http://lenalandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0