Några av kryssningsalstren

Jag har ju lovat att visa lite från det vi gjorde på kryssningen.

Först ut kommer då denna LO som gjordes med papper från Crate. Jag hade med mig ett perfekt foto till de färger papperen hade, så denna gjorde jag helt klar direkt.



Sedan gjorde vi ett kort av de papper som blev över. Det blev såhär:



Vi hade också kurs med Basic Grey-papper (gillar dem massor). LO:n blev jag inte riktigt klar med, den skulle handla om varför man scrappar. Jag hade inget passande foto till den, så den får vänta lite.
Här visar jag i alla fall kortet vi gjorde med en del av papperen som blev över. Vi fick flera hela ark från denna serie. Rosetten är gjord av tyll, ytterligare ett material som blivit populärt i scrappingen. 



På lördagen efter kurserna hade vi ju egen tid att skapa vad som helst på. Jag gjorde en LO då. Den blev såhär:



Bakgrundspapperet här är Maja Design från Skogspromenad-serien. Fotomattor och blommorna är från en spillbit av okänt märke. Blommorna är utstansade med den nya border-stansen från Quickutz som släpptes i februari.

Fler av alstren från kryssningen  får jag visa senare när de blivit helt klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0