Ett kort som åker postbil...

...och förhoppningsvis kommer fram i morgon. Bara någon dag försenat. Födelsedagen var i lördags. Samma dag som födelsebarnet blev farfar för andra gången. Grattis både till födelsedagen och till barnbarnet, morbror Håkan.


Utsidan. Min morbror har spelat i flera band genom åren. Runt kanten står det därför Rock And Roll på varje sida. Jag testade med nya PearlMaker nere i högra hörnet, blev inte så bra som jag hoppats. Kräver nog lite övning.


Insidan. Den skrev jag ut pa dator efter att först skrivit för hand med glitterpenna inuti. Men det syntes så dåligt så det fick bli en inklistrad sida i stället. Väl så bra faktiskt.

Baksidan har jag också dekorerat, men gissa vem som glömde att fotografera den.

Nu så blir det inget mer från mig denna vecka. I morgon börjar en ny vecka med jobb, jobb, jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0