Åska och dunder

Vilket väder det blev idag. Det mullrar och åskar och regnar massor.

I kyrkan som gränsar till vår tomt har det varit bröllop idag. Jag vet inte vem som gifter sig, men de hade väldigt tur med vädret, för när de gick ut ur kyrkan så var det uppehåll  en stund och solen sken och det var varmt och skönt, men nu får vi hoppas de är inomhus när de har fest i närliggande gamla skolan, för nu är det rena skyfallet.

Idag har jag målat lite fler motiv så nu är jag uppe i 250 (skrev fel igår). Så har jag varit ute i mitt nya "Oriflamehus" och sorterat lite prylar där. Det var mycket mer jobb än jag kunnat ana att få ordning på det.

Det är väl inget roligt att visa, men jag har lite annat kvar som inte visats än, så jag bjuder på det i stället.



Först ut ett kort med stämplad nalle köpt från Motivet i Kanada (mysmasken). Den är så söt tycker jag. Lite punchinella och en bit rutigt scrappapper. Gråbrun cardstockbit från Panduro och ett par gamla Primablommor med en knapp i mitten. Ett kort till lagret att ta fram om det behövs.



Ja, du ser rätt. Jag gjorde ett julkort till. Samma rutiga pappersbit räckte lite till. Stämpeln är stämplad med Distressdyna och sedan har jag "målat" med vatten och dragit ur färgen så. Detta motiv har legat färdigtmålat i säkert 1,5 år så det var väl dags att det fick hamna på ett kort.

Ja, det var det för idag. Får se om det blir något mer gjort idag, eller om det blir TV:n ikväll. Ut skall jag i alla fall inte gå i detta väder.

Kommentarer
Postat av: Anki T

Hej vilka fina kort du gjort!



Nu har jag köpt en Robo craft.Det är väl en sådan du har?

Tips på var man kan ladda hem fina saker mottages gärna.

2009-06-21 @ 11:33:22
URL: http://scrapfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0