Stått på flygfält i värmen hela dagen

...så näsan är rödare än resten av mig är (som också är röd). Man skall inte ha glasögon i solen, de skickar reflexer och dubblerar strålarna.

Det har varit en dag på "strippen".

Här är anledningen till att vi var där:



Sonen med sin svarta Chevrolet Camaro Z28 1971.

Här värms det däck så det ryker (konstigt att inte däcken var varma nog och smalt i värmen):



Jag tror nog att sonen var nöjd med dagen i alla fall. 402 meter kördes på 12,39.

Så efter en dag i solen utan något slags skugga alls så är man nu lagom mör i kroppen. Då kan man slötitta på en gammal svensk film "Repmånad". Som om man inte sett den massor av gånger redan. Bäst är väl när de målar "HELIKOPTER" på sidan av lastbilen och flyger över den sprängda bron. Det är i alla fall det jag minns bäst.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

De è gjort för att bli som en kokt kräfta när man står ute i solen en hel dag.

Visst è den filmen bra,håller mè om att de è nästa roligast när de susar fram å de målat helekopter på bilen hahahahaha

Va skönt nu har jag bara en v kvar till sem.

Men nu börjar jag bli förkyld å hur roligt è de på en skala ett till tio......ca 25 :(

Ha de så bra,vi får höras.

2009-07-05 @ 21:20:29
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Anki T

Vad roligt att man får följa med barnen när de utövar sin hobby även i vuxen ålder.Då står man allt gärna ut med en "röd" näsa.Ha det gott!

2009-07-05 @ 22:30:34
URL: http://scrapfia.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag och Håkan såg också repmånad och vad vi skratta

2009-07-07 @ 17:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0