Jobbar en vecka igen.

Japp, denna vecka jobbar jag. Skönt att det inte är så varmt då.

3 dagar kvar nu, så det går fort och sen har jag semester igen.

Något tråkigt har hänt idag. Vi har saknat vår stora hankatt sedan förra helgen. Tänkte kanske att han hamnat i någon slåttermaskin och skadat sig eftersom alla runt omkring här slådde den helgen. Vi har letat och ropat på honom, men han har inte kommit. I och för sig så är det ju så att katter i den åldern kan försvinna, men vi hade ju kastrerat honom för att  undvika det. Idag i alla fall så har gubben hittat honom till sist. Han låg under huset död. Det var inte lätt att få ut honom i små smala katthål, men det gick till sist. Så nu blir det åter kattbegravning här.

Ferguson, älskade gosekatt. Saknar dig. Det var ju dig jag fick kela med. Hälsa till Ruth i katthimlen.



Något roligare:

Jag har gjort lite att visa sedan sist.



Ett Grattiskort att ha om det behövs. Nallen från Motivet i Kanada.

Nu är det sovdags, skall ju upp tidigt i morgon igen.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Uff vad tråkigt att höra om Ferguson kram

Postat av: Emma

Håller med föregående talare

2009-07-08 @ 22:13:39
Postat av: Jeanette

Nej men...va har hänt??

Va han skadad???

Vilket fint kort du har på han.



Fint kort...ska åxå göra bra-å-ha-kort men vet inte när jag ska få tid å ork till de. Kanske till hösten.

Ha de så bra// Kraaaaaaammm.

2009-07-09 @ 20:10:34
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0