Tävlingar och utmaningar

Under julen var jag ju med in flera tävlingar och utmaningar. Men tyvärr så vann jag ingenting. Inte heller i Scrapopol hade jag turen med mig. Där drogs en vinnare fram igår. Men det skall visst koras en andraplats också, så jag ger mig väl inte så lätt. Ibland HÄNDER det ju faktiskt att jag vinner, men då gäller det lottdragning, inte röstning.
Äsch, skall inte klaga och gnälla, jag har ju faktisk fått gjort lite alster och det är ju för mig själv och mina efterkommande jag framför allt scrappar, inte för att vinna tävlingar.
Hittills i år jag gjort 7 LOer och 4 kort, så inte skall jag klaga, det är ju inte mer än den 16:e dagen på året ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0