Scrapopol 2008 utmaning vecka 11

Igår en dag försenad kom så nästa utmaning. Än en gång hamnade jag på en gata där jag redan har varit.



Vecka #11:
Du kilar iväg till Scrapmaran!

Scrapmaran - Cirklar, jag vill se cirklar

Jaha, Cirklar var det ja. Har en knapp vecka på mig att åstadkomma det. Såg ett papper alldeles fullt av rundlar och cirklar när jag rotade runt i min överfulla mappvagn förut i veckan. Får se om jag kan rota fram det igen och ett passande foto eller kortstomme till ett kort. Har lite andra projekt som måste göras klara i helgen för leverans till mottagare på måndag. De får gå först, sedan får vi se hur mycket tiden räcker till någon LO också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0