Julkort igen hihi

Är ni beredda för fler julkort? Här kommer 3 st till:



Här har jag använt Spellbinders för att stansa ut ett hjärta. Swirvlar från Autumn leaves som är klarembossade. 2 minihÄnglar från fjolåret.



Min favvo-gudjulstämpel igen. Swirvlar från Autumn Leaves och alltsammans embossat i silver.



På insidan satte jag en hÄnglastämpel från ifjol med inbyggd textruta, där man kan skriva hälsningen. Eftersom kortbasen är ganska mörk så krävdes nästan något att skriva på.



Ytterligare ett hÄnglakort. Kortbasen i grönt är inte alls så "kallt grön" som syns ovanför, mer varm som här nedanför där insidan visas. Har stansat ut den gröna biten med scalloped kant med die från Spellbinders. I varje båge en liten droppe glitterlim. Under den en spillbit från ett gammalt julpapper från Basic Grey. En grön (!) snöstjärna under en utstansad blomma med glitterlim fick avsluta.



Och även här satte jag en hÄnglastämpel på insidan för att skriva hälsningen på.

Julkortstillverkningen fortsätter, så det lär komma mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0