Hemma igen

Ganska trötta, men vi har haft jättekul.

Tack Kajsa med familj, om du läser detta, för att ni öppnade hemmet för oss och lät oss bo hos er. Vilka ljuvliga barn, lilla I med de härliga lockarna och alldeles charmerande leendet när hon ville äta smör ur paketet och lille O som i morse, när vi busat lite, tittade på mina lackade naglar och sen på mig och sa förundrat "målat fingrarna!?" Vi kunde inte ha blivit bättre mottagna.

Tack också till Madde för trevligt sällskap och för lånet av trädet.

Vad har vi gjort på kort- och scrapmässa då?
Jo, jag har handlat lite, gjort 3 st layouter och så har jag handlat lite och tittat på andra som jobbat med kort och LO:er och så handlat lite. Tittat på några demonstrationer och handlat lite.

Det var några tävlingar under lördagen, dels med det kit som man fick köpa till vid anmälan. Sedan var det en skiss, använda ordet "underbar" på kort eller LO och så använda BIA:n att göra ett alster med. Jag gjorde faktiskt en LO med kitmaterialet, men vi var inte kvar så länge på lördagen så att röstningen gjorts, så jag lämnade inte in den. Nöjd med den i alla fall.

Sedan är ju världen ibland väldigt liten. Vid vårt bord satt Elin Eldh, som det visade sig att vi hade gemensamma bekantas bekanta med. Här åker man massor av mil (90 sammanlagt tor med lite utflykter) och så hamnar man bredvid någon vars nära släkting man jobbat med. Häftigt!

Nä, nu skall jag nog faktiskt ta att ta mig till sängen, skall ju upp tidigt i morgon och jobba igen. Tur det är en relativt kort vecka den som kommer.

Det jag gjort i helgen får jag visa en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Visst hade vi en trevlig helg ;o)

Kunde nästan inte bo mer perfekt.

JA...handla gjorde vi ju......en del :o/

Hur gick de å jobba idag????

De va så skönt att va hemma idag.

Ha en bra arbetsvecka.

Ses väl på Onsdag.

2009-04-27 @ 16:20:49
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Erica

Inte kan jag tro att ni handlade något :) Låter som du haft en underbar helg. Är inte alls avundsjuk på eran tur ........

Det är ju inget mot att få sitta hemma och scrapa själva.

Ha det så gott.

Kram Erica

2009-04-27 @ 21:20:10
URL: http://ericaspyssel.blogspot.com
Postat av: Anki T

Hej det låter som om ni har haft det bra.Spännande att se va ni handlat ( för det visar ni väl på onsdag?) Nu kan ni väl ha kurser för oss ?!!!

2009-04-27 @ 23:02:12
URL: http://scrapfia.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Du har en sak på min blogg.

2009-04-28 @ 20:25:51
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Jessi

Låter väldigt kul, men långt att åka? Roligt att se att du är så flitig med scrappandet, det kan man inte anklaga mig för! Ha det så gott så syns vi någon gång. Ps. hemsidan är under uppdatering. Jessi

2009-04-30 @ 17:13:39
URL: http://www.jessispelargoner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0