Ett par LO:er till gjordes i påskhelgen

Vi börjar med den jag gjort till InkyWings påsk Cyber Crop utmaning "monokromiskt"

Det blev BLÅTT.



I botten MajaDesign vinter-papper "kyla". Sedan skall det vara med en stämpel från InkyWIngs, det är den fallande snögubben i mitten nedtill. Embossad med glittervitt embossingpulver. En självhäftande journalingruta med lite garn i. Och så lite ljusblå tyll ihopknytet med pärlfloss och nedsölad med ljusblått glitterlim. Glittrar riktigt fint i verkligheten. Rubriken är Quickutz Aquarius.


Här är den andra utmaningen till InkyWings Påsk CC. Skulle innehålla fjäder av något slag.

 

Här har jag haft material, kort osv liggande i en plastmapp länge och väntat på inspiration och nu råkade den komma fram när jag kollade efter några kort med höns jag tänkte använda. Detta blev ju bättre.
Papperet i bakgrunden är fullt av fjädrar, jag vet inte tillverkare av det. Den röda Cardstocken är en spillbit. En stämpel från InkyWings skall ju vara med, här är det rundeln av prickar, embossad i rött. Och så en riktig röd fjäder under den. Tidningsurklippen har jag scannat in och skrivit ut på ett bättre papper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0