Nytt kort

Jag gjorde ett kort till min arbetskamrat (s katt) som tack för att vi fick låna buren att forsla Ferguson i till veterinären. Jag fick användning av 2 av mina nyinköpta stämplar. ( se tidigare inlägg)


Utsidan, där det tyvärr ramlat av en paljett på vägen  :-(

Jag har använt Quickutz Vixen alfabet och hjärtan. Den röda pappersbiten är från Maja Design och kortstommen och hjärtanen i Bazill, texten i bazill bling. Dessutom lite fluid chalk här och där.



Insidan vit Sakura Glaze-penna och stämpel i Versa Mark (vattenstämpel).

Kortet är inscannat så färgerna stämmer inte riktigt, men kamerans bilder blev helknäppa, alldeles gryniga och konstiga, så det fick bli så här i stället.

I morse satt Ferguson där han skulle och fick även sin behandling i örat. Så nu är ordningen återställd. Hoppas att han bestämmer sig för att stanna hemma nu. Kanske var han bara ute och lämnade återbud till brudarna, vad vet jag?!?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilket gulligt kort......

2008-09-17 @ 14:15:41
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: helena

vilket fint kort!

2008-09-18 @ 20:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0