Nya hÄnglar

Ääääntliiigen!  Nu har Marie släppt hÄnglarna från Leksand i juni på sin styckeförsäljningssida. Och GISSA vem som har varit där och handlat några. Dessutom var där ytterligare ett brudpar som jag inte har och så hade hon gjort nya Halloween-hÄnglar. Superfina. Ni måste bara kolla!!!

Idag har jag gjort ett kort också, men det får jag visa en annan dag, för det skall iväg på posten först. KANSKE är mottagaren (s föräldrar) här och kollar.

Nu har jag äntligen grävt fram skrivbordsplatsen igen, så jag kommer åt att göra lite kort och annat. Annars har den varit upptagen med stora högar av papper och annat när jag är mitt uppe i sorteringen. Ja, det blir nog några omgångar till som jag får bre ut där, men det är inte illa att bordet kommer fram emellanåt. Samtidigt så kommer ju papperen ner i mappar där de (förhoppningsvis) skall vara. Det är så SKÖNT att jag börjar få lite ordning på torpet. Men jag inser ju att jag har mer grejer än jag vet om nästan. Det dyker upp små glömda fynd emellanåt. Nästan som att shoppa nytt.

Biljetterna till mässan väntar jag på. Jag betalade och skickade printscreen igår så de borde snart dyka upp. LÄNGTAR till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0