Scrapopol vecka 1

Nu så, är mitt bidrag till första veckans utmaning på Scrappa.com klar. Jag skulle ju göra ett eget mönstrat papper. Såhär blev det, ett kort:



Visst är det eget mönstrat papper. Jag har gjort papperet själv genom att klippa vita spillbitar i småbitar, kört det i mixer och sedan samlat upp pappersmassan mellan 2 tunna galler och låtit det torka.
Sedan har jag stämplat eklöv med stämpel från Octoberstamps. Stämplat med Fluid chalk, burnt sienna. Även fluid chalk runt kanterna på papperet.
Övriga stämplar från hÄnglar och stÄnglars klubpaket hösten 2006.

Kortet är ett dubbelvikt A4, så det är ganska stort.

Kommentarer
Postat av: Anki T

Nämen vad snyggt, och eget gjort papper också det ger nästan extra poäng, eller?

2008-10-21 @ 07:01:02
URL: http://scrapfia.blogg.se/
Postat av: Carina W

Hej!

Jättefint kort du gjort,riktigt höstlikt.

Ser att du lagt mig som länk,det glädjer mig!



Ha,det gott!



Kommer att titta in till dig emellanåt.

2008-10-21 @ 08:03:04
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0