Detta gjorde jag i början av juli

Jag var i början av juli med i en kalenderswapp på scrappiz.se

Man skulle göra 12 st 15 x 15 cm stora bilder var med samma månad, för att sedan få tillbaka 12 olika månader. Jag valde MAJ. Här är högen med alla 12 bladen:



Och här är ett av bladen i närbild:



Pga sjukdom hos värdinnan har det dröjt till i förra veckan innan alla var klara och utskickade. De är SÅ fina. Klart värda att vänta på.

Nu skall jag bara komma på vad jag skall använda dem till. Vill ju inte sabba, utan verkligen göra något fint och hållbart. Jag har en fundering på att göra något slags födelsedagskalender med dessa bilder och så en kalender med vilka som fyller i respektive månad. Men jag vet inte hur jag skall lägga upp det. Förslag mottages tacksamt.

På jobbet håller jag på att packa ner kontoret, då jag från nästa vecka tvångsförflyttas och därmed får en resväg på 6,5 mil enkel väg, vilket tar 1 timma vid torrt väglag och i dagsljus. Minst 2 timmar som försvinner varje dag på att sitta i bilen. Till ingen som helst nytta. Jobbet kan lika gärna utföras där jag suttit fram tills nu. Jag har ju gjort samma jobb i åtminstone 5 år utan problem och det på samma plats som nu inte längre skall fungera. Har lite svårt att förstå vad detta skall vara bra för. Någon som har ett jobb åt en 50-åring med lång erfarenhet inom landstingets administration och IT?

Bitter? Vem? Jag?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vet precis hur du känner med att tvångsflytta,de è inte kul. Få ett jobb i Uddevalla så kan vi sammåka du å ja :o)

HA dé så bra du kan,vi höres.

2008-10-15 @ 22:18:58
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0