Scrapopol 2008 utmaning vecka 4

 

Vecka #4: Du landar på chans och får följande kort:

Har du inget balanssinne? Du snubblar igen och rullar upp på Stämpelvinden!

Utmaningen:
Stämpelvinden - Häng på en utmaning på ismaki.wordpress.com


Förra veckan slapp jag Pysselgrånd - Använd en dikt. Den kommer jag att göra i alla fall. Hittade i lördags ett papper som passar perfekt till en bild jag har på sonen och min far. Dikten jag tänkte använda är Siv anderssons "En morfar"

Denna vecka hoppade jag över Dekorvägen - Skapa monokromiskt. Där hade jag också förberett mig lite med att matcha ihop lite papper. Hade dock inte hittat något bra foto ännu, så jag kanske gör ett kort i stället med de papperen jag plockat fram.

Undan går det i alla fall med röjandet av gator för min del. Och kul är det. Nu får jag gå ut och kolla på ismaki vad jag kan leta upp för utmaning att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0