Vilken dag...

Idag vaknade jag med kramp i ryggen. Jag tog mig inte upp ur sängen. När jag äntligen tagit mig ur sängen så kom jag inte ner för trappan. C:a 1,5 tim höll jag på att komma ur säng och ner för trappan. Det gjorde så FRUKTANSVÄRT ONT, så jag vet inte vad. Minsta lilla rörelse på en mm, gjorde att det krampade i ryggen och i magen.
Fick i mig en Diklofenak så jag kunde ta mig ut i bilen, men fick ha hjälp att ta in benen. Resan till jourcentralen har nog aldrig varit så lång tror jag.

Jag fick inflammationshämmande tabletter och blev efter ett tag något lite bättre.

Igår fick jag ju tid till massage av en Osteopat tills idag, och doktorn tyckte jag skulle åka dit.

Massören tryckte och klämde och knyckte till, så jag blev nog lite bättre, men jag har fortfarande rejält ont. Han sa att det var nerver som låg i kläm vid revbenen (eller vid någon kota) och det brukar vara väldigt svårt att få loss det, eftersom det satt liksom inuti om jag fattade rätt. .Han rekommenderade att jag skulle åka till en annan kille som är starkare och har en annan sorts massagebänk. Jag ringde hem till honom och skall få komma dit i morgon, fast han egentligen var ledig. Hoppas verkligen att han kan hjälpa mig. Jag skall sitta i bil i flera timmar på måndag så då får jag inte ha så ont i ryggen/magen.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Stackare,hoppas du blir bättre för va trögt om ni inte kommer iväg till veckan.
Jaja.... åldern tar ut sin rätt ;o) *HIHI*

2008-05-02 @ 12:26:59
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0