Nya hÄnglarna och några InkyWings

I torsdags kom de, de nya hÄnglarna. De är som vanligt jättefina.

image103 

Denna bild har jag lånat från hÄnglars blogg.

Under tiden jag var borta kom även stämplarna jag beställde innan semestern. Jag köpte Studentstämpelarna från hÄnglar via Lisa på InkyWings. Det råkade visst slinka med ett par stämplar från Lisa också.

8006J8008i 
Dessa båda vårnyheter kunde jag inte motstå. Är man från landet eller......    :-)

Nu skall de monteras och sedan stämplas upp på akvarellpapper. Jag testade att stämpla på akvarellpapper och att måla på det. Det var faktiskt lättare att måla på än på albumblad som jag använt tidigare. I alla fall om man skall måla med distresser eller akvarellfärger. Man har lite mer tid på sig att fördela färgen snyggt. Jag hade med mig några blad på semestern och satt och målade lite emellanåt. Så nu har jag en del motiv att jobba med. Jag har börjat att klippa ut motiven. Det är perfekt att göra framför TV:n om kvällarna.

Jag har inte fått bilderna ur kameran ännu. Det krånglar nu igen, datorn vill inte kännas vid filerna varken via Photoshop eller via utforskaren. Tröttsamt!  Hoppas jag kan lura fram dem via kameran (bara jag hittar kabeln) Denna gång har jag inte använt något billigt okänt märke på SD-kortet heller, utan det är ett Kingston-minne och det brukar fungera.

Sedan skall jag lägga upp lite bilder här, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Caronelly

Fina bilder, blir säkert jätte fint =)

2008-05-17 @ 12:55:07
URL: http://caronelly.blogg.se
Postat av: Anonym

hejsan, har du något tips på vad man skulle kunna göra i london? svara i min blogg isf :)

2008-05-17 @ 13:03:32
URL: http://wragneemelie.blogg.se
Postat av: Emma

Fina får man låna någongång kram

2008-05-17 @ 19:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0