Födelsedagsswapp

Jag är med i en födelsedagsswapp på Scrappiz. Jag skall få 11 paket från andra scrappare runt om i Sverige. Det jag fått hittills visar jag här, eftersom galleriet på Scrapiz inte fungerar efter att siten blivit hackad. Ursäkta att bilderna är så himla dåliga, det är inte givarnas fel utan mitt.

Först ut var Malwa som gav mig detta:
image338

Stora rejäla brads och bling bilng.

Nästa paket kom från Pia74 som innehöll det här:
image339

Nya kollektonen av filtband och så blad från Prima.
 
Från Blueeye landade ett paket på min födelsedag:
image340

Stämpel från Magnolia innehöll detta paket.

Samma dag vi kom hem, vittjade jag brevlådan på ett paket från DesignAnnique:
image341

Här var det bling bling i olika former och färger.

Nästa dag dök paket från Mella upp:
image342

Thickers i vinyl, Brads i olika former och så ett par bitar av filtband (fordon och flygfän) innehöll det paketet.

Det sista paketet jag fått (hittills) är från Helenehalmsjö och kom i fredags:
image344

Häri fanns blad och blommor från Prima samt svart filtband.

Alltihopa är jättefina grejer och passar mig perfekt.  

Nu är det 5 paket kvar att vänta på, skall bli spännande att se vad jag kommer att få i dem.

Kommentarer
Postat av: Anki T

Vad mycket roligt det har landat i din låda då!!
Då sitter du väl klistrad vid pysselbordet?
Det har iallafall jag gjort idag(iallafall vid datorn)
Ha det gott

2008-05-18 @ 21:55:06
URL: http://scrapfia.blogg.se
Postat av: Jeanette

Mycke smått å gott du fått.
Nu ska jag lägga ut lite bilder på min blogg,har inte hänt nåt på länge där.....

2008-05-20 @ 18:45:10
URL: http://jeanfredrik.blogg.se
Postat av: Jeanette

Japp.... jag har stubben.

2008-05-22 @ 12:52:34
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0