Födelsedagspresent från jobbet.

Igår eftermiddag kom det en "delegation" på jobbet in i mitt rum sjungandes "Jag må hon leva". De hade köpt ett presentkort hos Dekorera Med Mera  (som jag önskat mig) och hade läst i tidningen att den affären skall läggas ner och nu håller på att sälja ut. Så nu blev det lite panik att ge mig det, annars var det nog meningen att det skulle vara fler personer på plats tror jag.

Jag blev i alla fall väldigt överraskad (inte varje dag någon sjuger i våra korridorer) och jätteglad för presenten. Jag skulle dessutom åt det hållet, då jag hade tid hos frissan på em, så jag passade på att åka till Färgelanda och shoppa direkt.

Här är kortet som jag fick (gjort av duktiga Lenalandis)

image357

Jag fick dessutom en fin bukett med blommor:

image358

image359

När jag tog ut blommorna och skulle fota dem så var såklart Ferguson med mig och kollade, men tröttnade snart och blev nog törstig för plötsligt stod han och drack vatten ur våra vattentunnor (som plockades fram igår för att fyllas med vatten så de inte läcker innan vi gör iordning pumpen.
Var bara tvungen att ta ett foto på den lille stollen:

image360

På Dekorera Med Mera köpte jag mig en Bukowskinalle som jag stod och kollade på där för 1 1/2 vecka sedan. Den är bara SÅ söt. Dessutom en stans att stansa ut tickets (biljetter) med och en vit penna. Det åkte allt med lite papper också framför allt från de nya serierna av Maja Design; vänner. Det är aldrig svårt att göra av med pengar hos Paula. Och det är SÅ ledsamt att hon lägger ner sin lilla härliga butik. Men man KAN ju inte vara på två ställen samtidigt och nu har hon ju fått ett annat jobb i Uddevalla.

Visst ja, en bild på en del av det jag handlade finns ju också, förutom papperen så blev det detta:

image361


Han är väl söt eller hur, nallen/hunden/kaninen vad det nu är...

Kommentarer
Postat av: Paula/Dekorera medmera

Det värmer mitt hjärta att höra så fina ord.
1000 Tack!!!

Ha det så härligt i det fina vädret! Paula

2008-05-29 @ 07:49:41
URL: http://dekoreramedmera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0