Fler födelsedagspaket från swappen

Då skall vi se. Här kommer äntligen foton på några till av de paket jag fick.

image353

Detta är från Elsa och innehöll chipboardthickers och brads.

image354

Sedan kom det från Miao_1 och det innehöll filtband (snöstjärnor), Rub-on alfabete, brads och ett handgjort minialbum.


image355

Nästa paket var från JoMa och innehöll brads och något jag fick grunna en stund på innan jag fattade vad det var: Miniduttlim att fästa vellum och liknande med.

image356

Det tionde paketet kom från Lilla Jag och i det fanns en journalingstämpel (undrar från vilket företag den kommer), tygband och matchande knappar och blommor (även om det inte syns på detta usla foto. Dessutom en chipboardkrona.

Så, det var nog de paket jag lär få.

Jättekul var det att få dessa paket och det allra mesta av detta är toppen och sånt jag önskat mig. Det jag inte önskat mig är också jättebra och skall bli kul att testa att använda. Spännande med saker man inte valt själv, får en att tänka i lite andra banor kanske.

Kommentarer
Postat av: DesignAnnique

Journalingstämpeln kommer från Easer och har ritats av JennyS. Det finns ett helt set med helläckra journalingstämplar som jag provade på ScrapEventet, så jag har en uppstämplad blomma här också :-)

2008-05-29 @ 14:25:08
URL: http://designannique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0