Jag har FLYT!!!

Nu har jag verkligen fått riktigt flyt!

Igår när jag läste mailen hade jag vunnit biljett till Mässan i Göteborg. Det var Easer som lottade ut biljetter på sin blogg. Gissa om jag blev glad.

Och IDAG!!

Det ringer på min mobiltelefon när jag sitter på jobbet. Det är från Ving presenterar sig en herre. Han säger sedan att jag ringt till deras kundservice under februari, och det har jag nog gjort, har ju letat resor lite här och var. I alla fall så hade jag visst efter samtalet stannat kvar och besvarat några frågor. Ja, det kanske jag hade gjort. Det har jag glömt. Ja, säger han. "Vi lottar ut en resecheck varje månad till dem som besvarar frågor om samtalet, och i februari var det du som vann."
VA, vadå.  Jo, du vann en resecheck på 3000:-. Ouups! Och jag som igår slutbetalade resan hos Ving som vi skall ut på om ett tag. Men resechecken gäller nog i 2 år trodde han. Och så behöver jag ditt personnummer, för vinnaren betalar skatten. OK. Klart han fick mitt personnummer.

Så nu har jag fått ett angenämt problem. Jag måste ut och resa IGEN! Men denna gång blir det väl lättare, då har jag ju inte något visst datum som måste stämma. Det har jag ju på den planerade resan. Jag skall ju liksom vara hemifrån när jag fyller.

JA, tycker ni att jag skall köpa en lott när jag åker hem, eller?

Jag är så glad!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ulla

GRATTIS !!!! Såna problem kan man väl stå ut med, att behöva ut och resa...

2008-03-25 @ 18:45:44
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/
Postat av: Emma

VI är väll kompisar du och jag

2008-03-25 @ 20:59:35
Postat av: Maria S

Men WOW Grattis x 2!!!!! Så underbart och vilka FINA vinster!! Sån tur har jag aaaldrig....
Härligt att få ut och resa två ggr!!!
Kram Maria S

2008-03-26 @ 11:51:22
URL: http://miasun.blogg.se
Postat av: Helen/Hegu

Grattis till vinsterna! Vilken tur du har...

2008-03-27 @ 08:49:44
URL: http://helenspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0