Ett kul paket kom idag.

Idag kom den så, min nya skrivbordskompis.

image761
Nu skall jag "bara" organisera om allt på skrivbordet så den får plats och sedan fyllas med innehåll. Den var faktiskt större än jag förväntat mig, men det blir nog bra. Tyvärr har jag inte tid ikväll och inte i morgon kväll heller (då är det onsdagsträff med scrapgänget). Men sedan har jag ju "hela helgen på mig". Påsk kommer nog inte att firas på något speciellt sätt, då vi inte längre har barn som skall kasta påskbrev eller annat inplanerat. Rätt skönt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: zizzi

En sån har jag! Älskar den!
ha det bra!

2008-03-18 @ 23:23:57
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Emma

Hej kul att du har fått dej en ny kompis.Tar du med och visar upp den.Hur går det med huvudvärken? Tjing

2008-03-20 @ 17:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0